0
Košarica
0,00 €
0
Košarica
0,00 €
  • Domov
  • / Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.papirnica-petka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.papirnica-petka.si (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje PRO PETKA d.o.o., Goriška ulica 8, 3000 Celje, matična številka: 8098239000, davčna številka: 92362079, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Postopek oddaje naročila

  • Izbor izdelkov – Kupec izbere želene izdelke in jih doda v košarico.
  • Pregled košarice – Kupec lahko v košarici pregleda izbrane izdelke, spremeni količino, odstrani izdelke ali nadaljuje z nakupom.
  • Vnos podatkov – Kupec vnese podatke za dostavo in račun ter izbere način plačila in dostave.
  • Pregled naročila – Na blagajni se prikaže povzetek celotnega naročila z vsemi stroški.
  • Oddaja naročila – Kupec odda naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Po uspešni oddaji prejme elektronsko potrdilo o prejemu naročila.

Preverjanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Blagajna je zasnovana na eni strani (t. i. one-page checkout), kar kupcu omogoča enostaven pregled in urejanje vseh podatkov na enem mestu. Kupec ima pred dokončno oddajo naročila možnost, da preveri in popravi vse vnesene podatke. Na blagajni so prikazani izbrani izdelki, njihova količina, cena, stroški dostave, izbrani način plačila ter podatki za dostavo in račun.

Kupec lahko pred oddajo naročila:

  • spremeni količino izdelkov,
  • odstrani izdelke iz košarice,
  • popravi oziroma spremeni vnesene podatke za dostavo in račun,
  • spremeni izbrani način plačila ali dostave,
  • kadarkoli prekliče postopek naročanja.

Oddaja naročila je dokončna šele po tem, ko kupec pregleda povzetek naročila in ga potrdi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. S tem je omogočeno učinkovito prepoznavanje in odpravljanje morebitnih napak pred oddajo naročila.

Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov.

Pogodba o nakupu je sklenjena med potrošnikom in ponudnikom, ko potrošnik opravi nakup na spletni strani www.papirnica-petka.si ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za potrošnika.

Nakupna pogodba je v elektronski obliki shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.

Izdaja računa

Ponudnik z dostavo naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene in DDV

Vse cene so v eurih in vsebujejo DDV – obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (podjetje je zavezanec za DDV). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Ponudnik skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo ponudnik kupca vedno obvestil o spremembah ter mu omogočil preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Načini plačila

V spletni trgovini je možno plačilo po povzetju (kupec poravna stroške kupnine ob dostavi), plačilo po predračunu ali plačilo z debetno oz. kreditno kartico – Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Visa (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča) .

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Pri plačilu po povzetju kupec dostavljavcu Pošta Slovenije ob dostavi oz. prevzemu plača blago in poštnino z gotovino, pri plačilu po predračunu, pa kupec vrednost nakupa pred dostavo blaga nakaže na naš TRR (po tem, ko na elektronski naslov prejme predračun s podatki za plačilo). V primeru plačila z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem Stripe, bo vaš paket pripravljen in oddan na pošto.

Dostava in stroški dostave

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 80 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

Vsa naročila bodo odpremljena v roku največ tri do pet delovnih dni po prejetju naročila. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V kolikor se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila in skupaj bomo poiskali nadaljnjo rešitev.

Vračilo blaga

V roku štirinajstih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku. Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ste ga prejeli z blagom. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

V primeru, da je bilo zavrnjeno blago že plačano, bomo znesek računa nakazali na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Blago lahko pošljete po pošti. Naslov za vračilo blaga je: PRO PETKA d.o.o., Aškerčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah.

Reklamacije in vračila

Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago le-to reklamira  v roku osmih (8) dni od prevzema blaga tako, da pošlje reklamacijo skupaj s kopijo originalnega računa na naš naslov. V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni in nepoškodovani ter v originalni embalaži in z vsemi prejetimi dodatki.

Pravica do odstopa od pogodbe - Vračilo blaga

Informacije v zvezi z pravico do odstopa od pogodbe in vračilom blaga se nahajajo na zavihku Pravica do odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka

Velja za pogodbe, sklenjene do začetka uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), do vključno 25. 01. 2023.

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
 
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 (šest) mesecev od izročitve.
 
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

 
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.
 
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@papirnica-petka.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Neskladnost blaga

Velja za pogodbe, sklenjene po začetku uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), od vključno 26. 01. 2023 naprej.

Prodajalec mora kupcu - potrošnik (fizična oseba) izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za skladnost svoje izpolnitve.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz zgornjega odstavka mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Obvestilo o neskladnosti nam lahko sporočite:

  • pisno na naslov PRO PETKA d.o.o., Goriška ulica 8, 3000 Celje,
  • pisno na elektronski naslov info@papirnica-petka.si,
  • osebno v prodajalni na naslovu PRO PETKA d.o.o., Goriška ulica 8, 3000 Celje, o čemer prodajalec izda potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost na blagu, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku enega leta od izročitve.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje.

Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti.

Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o neskladnosti obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Shranjevanje pogodbe

Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki.

Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.

Pogodbe so prav tako naknadno dostopne:

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Avtorske pravice

Spletna trgovina www.papirnica-petka.si je v izključni lasti podjetja Pro Petka d.o.o.. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru spletne trgovine je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Varovanje osebnih podatkov

Zagotavljamo vam varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Podatki bodo uporabljeni izključno za namen, za katerega ste nam jih posredovali (ponudba, račun, komunikacija v zvezi z vašim naročilom, pošiljanje informativnega gradiva).

Dostop do podatkov imajo le pooblaščene osebe našega podjetja. Vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Občasno vas bomo po e-pošti seznanili z novostmi v naši ponudbi.

Pisno ali po telefonu lahko zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja, ter vas o tem v 5 dneh obvestimo.

Obravnava pritožb in reševanje sporov

Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med ponudnikom in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež ponudnika.

Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednjem URL naslovu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Družba zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@papirnica-petka.si

Družba bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.